15 Eylül 2009 Salı

İstanbullu turbeyler ekseninde, İSMETPAŞA deplasman tribünü profili

İstanbuldan geldikleri pankartlarından da belliydi, onlar İstanbullu turbeyler, devrede oturduklarında saydım 33 kişiydiler, ama tezahürat edenleri sadece 7 kişiydi birde davul çalan toplam 8 kişi, bu İzmit İsmetpaşa stadının yaklaşık 700 kişilik rakip taraftar tribünün çilesiydi, yaklaşık 6-8 saatten uzak olan mesafelerden kalkıp da İZMİTE maça gelen tribün sayısı çok az, maalesef bizde isteriz ki iyi tribün olsun karşılıklı atışalım, takılalım birbirimize ama maalesef, hele bu sene durum daha vahim, zaten ilk içerideki maçı Hacettepe ile oynadık,”0”taraftar, bu hafta İstanbuldan gelmiş “33” adanalı, daha sonra sırasıyla ilk devre içeride Giresun, G.antep. bşb, Dardanel, Kartal, Karabük, mersin i.y, gelecek. Giresun ve Antep maçlarında da görüntünün bundan farklı olacağını düşünmüyorum. Dardanel, kartal ve Karabük ise coğrafi olarak bize yakın olduklarından dolayı mutlaka bu tribüne icabet edeceklerdir, özellikle kartal maçı çok şenlikli olacak gibi, (geçen seneki kankalarını da maça davet etmelerini umuyorum.) son olarak mersin iy var ki oda devre sonunda ligdeki iddia durumlarına göre değerlendirmek gerekir.
İkinci devreyi buca maçıyla açacak, İSMETPAŞAMIZ da 2010’un ilk maçı olacak ve bu senenin en güzel tribünü;
Ardından bolu gelecek, samsun nasıl tribün yapar bilemiyorum ama Altay maçının güzel olacağına inancım tam, sonra gene kısır bir deplasman tribünü Erciyes gelecek, sonra Konya var, nalçacılar hep geldiler İzmit’e, sonra şehrimizdeki ordulular garip bir tribün yaparlar yine, “orada ne kadar İzmitli varsa” kulakları çınlar. Sonra sezonu Karşıyaka gibi güzel bir tribünle kaparız.
Sonuçta her deplasmana en az 200–300 civarı giden hodrimeydan, bu kadar kısır bir deplasman tribününü iç sahada hak etmiyor,
(fotoğraf kalitesi için özür diliyorum, hem cep telefonum ile çektim, hem gece hemde ters ışık, vardı. bu nedenle görüntü kötü maalesef.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder