3 Ağustos 2010 Salı

ben armutum hayri abi?

geçen sen bu dönemle
şuan arasında,
ben tek fark görüyorum...
takımın kampta olması,
diğer herşey aynı oyuncu kardeşlerimizin istekli oluşu,
nakit problemi,
belediyenin vurdumduymaz, ben yaptım oldu tavrı,

&&&&

mesela yönetimimizin bir kaç projesi var,
lokal olarak nakit problemini
çözeceği iddaasında yönetimimiz,
belediyenin olurunu bekliyor sadece,
maalesef ben bunlardan da ümitli değilim,

e geriye ne kaldı,
kombineler mi?

biz bu takımı destekliyoruz,
taraftarıyız,
geçmişe süngerde çekiyoruz,
hem de her hafta,
her mağlubiyetten sonra bir sonraki maçı,
umutla beklemeyi daha geçen sezon öğrendik,
-kocaelispor tribünü deplasmandan
tek farklı galibiyetle dönen takımına soğuk bakan
bir gelenekten gelmektedir ki
siz bunu benden daha iyi bilirsiniz...-

şimdi ortada yüklü bir fatura var,
ödeme tarihi çoktan geçmiş olan,
ben nacizane bir taraftarım...
kessinler bu faturayı da bana,

&&&&

bu faturayı ortaya bırakıp kaçanları,
bu durumu bilerek isteyerek ortaya çıkartanları,
bu durumdan fayda sağlayanları,
bu faturanın gerçek sahiplerini,
verdik dedikleri 30 trilyonu,
izmir de, kupamızı kaptanla kaldıran
ardından izmitte kupamızla gövde gösterisi yapanları,

unutalım...
hesap dahi sormayalım,

Geçmişi geçmişte bırakalım
Faydası yok çünkü.
ben armutum hayri abi,
tek suçu kombine almamak olan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder