17 Haziran 2010 Perşembe

kurtuluş için bir reçeteniz mi var ???

Kocaelisporumuz için yaptığı tespitler ile daimi bir takipçisi olduğumuz Sn. İSMET ÇİĞİT’İN bugün (17.06.2010) tarihli ÖZGÜR KOCAELİ gazetesinin YORUM başlıklı köşe yazısından bir alıntıdır ,şimdi okuyacaklarınız, Yazının başlığı ise;
“AKP’de Nedim Arsal gibi 3 tane adam olsa, bu kent değişir.”
……
Büyükşehir Belediye Başkanımız İbrahim Karaosmanoğlu’nu çok seviyor ve sayıyorum. Ama farkındayım. O beni sevmiyor. Geçenlerde konuştuk. Başkan, Kocaelispor hakkında bana yetkiyi ver. Bu haliyle alayım, 3 yıl sonra Süper lige çıkartayım. Bu takım, bu kent için önemli dedim. Ama başkan korkuyor. Bilgiç’in Yüksel Projeye hazırlatıp getirdiği bütün projeleri bakmadan onaylıyor da, benim Kocaelispor’u kurtaralım fikrime sıcak bakmıyor.
……
Kocaelispor, bu kent için kelime anlamından birşeyler yitirmediğinin en güzel anlatıldığı paragraftır bu, demek ki içine düştüğümüz buhran, aslında geri dönülebilir, düzeltilebilir – ki bunu yapan kişinin kimliğinin, içeriğinin, siyasi fikirlerinin hiç önemi yok biz taraftarlar için – ama bu sürecin önündeki tek engel Büyükşehir Belediye Başkanımız İbrahim Karaosmanoğlu’imiş. Bu gerçeğin farkındaydık biz, bir de Sn. Nedim Arsal’ın dile getirmesi çok güzel olmuş.

Ayrıca bunu nasıl başaracağını da bir açıklasa, anlattıklarının altında yatan gerçeği bu paragrafın ötesine taşısa ve hatta Büyükşehir Belediye Başkanımız İbrahim Karaosmanoğlu’na rağmen bu fikirlerini şimdi ki yöneticilerimize de iletse, hatta başkanı gitse ziyaret etse bu kent yanınızda mesajı verse…

Neyse yine dellenmeden bu yazıyı bitireyim, neler oldu kulübümüzde hala verse ile olsanın peşindeyiz…

Rabbim, bu kulübü sevenlere sabır versin. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder