20 Nisan 2010 Salı

kupa KÖRFEZ'in sapı kimin !?!

Büyükşehir belediyesi Nisan ayı meclis toplantısında 2009 yılı faaliyet raporunun oylaması öncesi konuşan Büyükşehir Belediye başkanı İbrahim Karaosmanoğlu keşkelerinden biri olduğunu ifade ettiği Kocaelispor için "Keşke hiç bulaşmasaydım, yaptığım her yardım heba oldu. Keşke o kupayı kaldırmasaydım, keşke şampiyon olmasaydı"; diye konuştu.


KEŞKE KOCAELİSPOR`A YARDIM ETMESEYDİM

Başkan Karaosmanoğlu Meclis toplantısındaki konuşmasında pişmanlıklarını anlatırken konu Kocaelispor`a geldi. "Kocaelispor keşkelerim arasında yer aldı diye Karaosmanoğlu, "Kocaelispor batağın içindeydi ve iyi yönetilmedi. Gelen adama biz yardımcı olduk. Keşke hiç yardımda bulunmasaydım. Her yardımım heba oldu. İzahı zor bir olay. Mahkemeye çıksam ifade edemem. Adam para verirsin oynar vermezsin oynamayarak maçı satar. Düz bir yardım da bulunduk ama olmadı. Keşke kupayı kaldırmasaydım, keşke şampiyon olmasaydık" diyerek Kocaelispor konusunda yardım etmenin pişmanlığını dile getirdi.



korfez org'da bu konuyu okuyunca içim cız etti. Aklıma nostaljik bir pankart geldi;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder