12 Ekim 2011 Çarşamba

neler oluyor bize,

iki haftadır mesken tuttuğum kale arkasındayım, (çekirdeğe bağladık iyice)
bilet beş lira, çekirdek birbuçuk, iki su, gazete (üstüne oturmak için mavi kocaeli şimdilerde) üç,
içerde çay çorba dört, topla hepsini onüçbuçuk ceyhun hoca değerin bu kadar, (bahçeli aritmetiği :)
----
ben sinirlenmem kolay kolay, çok geniş ve rahat bir insanım, tanıyanlar bilir, hatta o kadar rahatımdır ki
kimi zaman çevremden uyarılar alırım, - yuh artık bu kadarda olmaz- falan tarzında neyse,---
işte o ben ilk golden sonra bir sinir yapmaya başladım, sinirlenince de böyle film şeridindeki kopukluklar gibi oluyor,
herşeyi net hatırlamıyorum, mesela golleri; bir devre bitmiş dörtlemişler,
yanımdaki tipler,
durumuzu yine siyasete bandırıyorlar,
---
zaten kuru ekmek gibiyiz, banıyorlar siyasete, ranta belki yumuşar diş geçiririz hesabı,
amatöre düşsün desteklerizden sonra girdim lafa (yancı) niye düşsün abisi sokağa
bu borç desteklemekten korkanların, eski yiyicilerin içinde patlasa olmazmı aq...
yıllarca çektik cefasını, kulübün içini kazıyanların, hesabını şişirenlerin şırıngayla............
---
 bağrıyormuşum galiba polis geldi, -sakin ol birader, küfür yok- çok konuştum susuyorum
----
bakıyorum yanıdaki siyasetçi gurup uzaklaşmış benden :) ya da ben ilk durduğum yerde değilim -net değil-
----
sakin olduğuma eminin hatta sakinim ... bakıyorum çekirdek bitmiş,
bir çay alayım diye kalkıyorum oturduğum yerden,
skor tabelasına bakıyorum beş, gözüme sokarcasına altı oluyor,
çok kötüyüz allahım yardım et,
---
tamam çocuklar genç ama hocam hiç mi bir şey anlatmadın futbolla ilgili,
nefes, mücadele sıfır, artık eski romada aslanların önüne atılan köleler gibi, çocuk tacizi gibi ulan,
---
tam balansım kaçacak gibi oluyor, önümdeki pala bıyıklı abi ağlayarak kendinden geçiyor ,dikiliyor sonra ,
ağlaya ağlaya terk ediyor tribünü, veriyorda kalayı en incesinden,
---
içim acıyor, herkes suçlu arıyor, sahada futbol yok adam hakeme sövüyor,
---
yedi derken sekiz oluyor, bende kalkıyorum akmasa da yaşlar yüreğim ıslanıyor,
yağmurda yağıyor inceden ağlamanın tam zamanı, ama olmuyor,
---
direksiyona oturuyorum.
radyo açılıyor, lig radyo ilk verdiği haber
ismetpaşadan bir gol haberi daha diyor spiker,
skoru beklemeden radyoyu kapatıyorum,
---

1 yorum: