29 Aralık 2010 Çarşamba

topraktepe > lucarelli

siyasi söylemlerin güçlü olduğu ve çoğu zaman tribünlerin,
camiaların ve hatta kulüplerin önünde gittiği bir ülkedir, orası italyadır,
bir oyuncu çıkar "ben doğuştan koministim" der, ve bu duruşu ile yer edinir temelde,
saygımız var çünkü samimi ve içtendir, kimsenin yapamadığı gibi gerçekleri söyler,
ve oynadığı kulüp torino dan ayrılarak, doğduğu şehrin kulübüne daha ucuz bir fiyata imza atar, (100 bin euro kesinti ile)
ama asla bedavaya oynamaz, lucarelli livornolu bir liman işçisinin oğludur,
kulübünde büyük saygı görür, tribünlere hep yakındır,
sırt numarası livorno tribün grubunun kuruluşuna itafen 99 dur,

kaptan serdar topraktepenin davranışları ise kıyaslanamaz yukarıdaki paragrafdaki meslekdaşı ile,
yine yukarıdaki gibi siyasi temel'e ya da herhangi bir siyasi temel'e dayanmaz yaptıkları,
temelinde insan olmak vardır,
bu temel değer de dünya üzerinde pek de rağbet görmediği için livornolu liman çocukları gibi değer görmez,

ne kadar çok dile getirsek yaptıklarını o kadar değer kazanırmı? o da bilinmez,

ama serdar'ın hakkını kimseler ödeyemez,
yaptıkları herhangi bir futbolcu karşılaştırılamaz,
futbolcular üstü ve hatta futbolun değer yargılarının üzerinde bir saygıyı hak etmektedir,bu kulübün gerçekleri onun damarlarında akmaktadır,

sırt numarası 41'dir, tüm kocaeli'yi kapsar
bir röportaj'da söylediği gibi,

"Kocaeliye ilk kez 1999 depreminden sonra transfer oldum.
Daha sonra 2 kez farklı takımlara gidip geldim.
Her seferinde taraftar beni alkışlarla sahiplendi.
Bu sevgi sayesinde ister istemez insan bir şeyler yapmak istiyor.
Türkiyenin hiçbir ilinde bu kadar rahat değilim.
Dışarı çıktığım zaman bütün Kocaeli benimmiş gibi geziyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder