11 Şubat 2010 Perşembe

kardeş mavisi...

bu entry için yazarın seçimi :
http://www.turkudinlerim.com/109/gulcan-kaya-mavilim-maviselim/

herhalde maç bitiminde ömer abi okay'ın kulağını çekmiştir inceden, yazmıyayım, söylemiyeyim, unutayım gitsin diyorum ama olmuyor işte;

böyle maç mı anlatılır arkadaş, sanki gs şampiyonlar ligi finalinde karşısında da lazio var rakip,

(işte lazio mavisi bilmeyenler için)

maçın son onbeş dakikasında gs özellikle üçüncü golü bulduktan sonra o turu getirecek golü bulması için çok dua etmiştir herhalde okay karacan (tamam tabii ki abartıyorum fakat) şu maçı bir banttan izlesin, eminim bana hak verecek.

bu kadar köpürterek anlatmaya adeta "golü atanın her yerini öpücem" havasını bize yaşatmaya kimsenin hakkı yok...

en büyük ayıbı da necati ikinci gole giderken yaptı "ankaraspor" diyerek, bu ayrıntı en önemlisi işte, okay karacan gs ye o kadar konsantre olmuş ki kardeşimizin ismini bile telaffuzda zorlandı.


(burda da ankaraspor mavisi, unutanlar için)

Görülüyor ki ortada karışacak bir şey yok bu mavi başka mavi, KARDEŞ MAVİSİ, teşekkürler antalya, finali de al, bari bir kupa görelim bu sezon...
(işte KARDEŞ MAVİSİ)

2 yorum:

  1. bi ben fark etmemişim demek. kaç yerde denk geldi. dün akşam sinir oldum. izlemiyor sadece dinliyordum televizyon görüş açımda değildi. antalyanın ilk golünde tvden bi gol sesi geldi. ben dedim aha 1-1 oldu. gs penaltısında bi tarafını yırtmıştı çünkü.

    YanıtlaSil
  2. pozisyonda penaltı olsa gam yemiycem, tabanı görmeyen hakem akabinde penaltıyı es geçmedi ya o da enterasndı doğrusu

    YanıtlaSil