5 Kasım 2009 Perşembe

Dayanağın Değişimi

noreply@blogger.com (ali rıza) tarafından “alan daraltma” bloguna gönderilen yazıya(*) ithafen;

Kendi başına ayakta duramayan bazı güçler vardır, illaki bir dayanağa bir payanda’ya ihtiyaç duyar,
Bu dayanağın gün gelip de yaptığı işten feragat etmesi veya ayrılmak istediği durumlarda ya yerine bu görevi üstlenecek yeni bir materyal bulunur ya da bu güç yok olmak üzere parçalanmaya başlar,
Çarşı grubunun biz artık tribünden çekiliyoruz ağzı ile başlayan bir sürecin artık bu raddeye gelerek bir sonu hazırlıyor olması durumu gibi, ki bu senaryonun bir benzerini Sn. Süleyman Seba’ya bile uyguladılar vakti zamanında,
Gelelim bize; başkan yardımcısının istifası ile topal kalan ve tribüncülerin bir kısmı tarafından bu günümüzde bile bir yönetim adayımız var mantığı ile destek bulan Kocaelispor yönetimi için de sonun başlangıcına geliniyor. Bu hafta hiç de hoşuma gitmeyen “Yönetim istifa” sloganın artık maratonda vücut bulacağına olan inancım hat safhada,
Türk futbolu için asıl tartışılması gereken konu ise şu galiba;
Tribünün böylesi bir gücü olmalı mı?

Dayanaklar mı, yoksa güçler mi egemen futbolda, bunu yakında yaşayarak öğreneceğiz,

(*) ilgi yazı için link
http://alandaraltma.blogspot.com/2009/11/degisimin-dayanag.html

3 yorum:

  1. dostum merhaba. yorumunu ve bu yazını yeni gördüm . sanıyorum benim yazdıklarımın aksini yazmış değilsin. aksini söylemek istesende pek çeliştiğimizi düşünmedim yazıyı okurken. söylediklerinin yanlış olduğunu düşünmüyorum ve benim yazdıklarımla çeliştiğini de düşünmüyorum yani. ve senin yazdıklarının gerçekliğine inanıyorum . sen, bir kulübü her şeyiyle içinde yaşatmışsın, o kulübün içinde bir varlık olmuşsun . üstelik bunu her anını takip ederek yapmışsın . bu yüzden yukarda yazdıklarını inan ciddiye aldım . paylaşım için sağol . bu hafta maça gelmeye çalışacağım .
    saygılar.

    YanıtlaSil
  2. tribünlerin tepkisi olabilir ama bu gücü olmamalı. mesela ben başbakana karşı tepkiliyim ama onu istifaya zorlayamıyorum. işler çok kötüye gidiyor..

    YanıtlaSil
  3. şimdi aldığım bir haberi sizinle paylaşmak istedim, serhan tekrar başkanlığa dönmek için çalışmalara başlamış (!)
    ne desek ne söylesek boş işte, bir yerde rantın çarkları tıkır tıkır işliyor demekk,

    YanıtlaSil