26 Ağustos 2009 Çarşamba

Kaptan serdar'ı dinledinizmi, sayın karaosmanoğlu

Serdar Topraktepe buca maçının ardından ; "Şehrin büyüklerine, herkese sesleniyorum. Kocaelispor'u eski günlerine döndürmek zorundalar. Seyircimize de teşekkür ediyorum. Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Bu camianın amblemi ile oynamaya kimsenin hakkı yok. Bazı amatör kulüplerin olanakları bizden daha fazla var. Beni yarın kovsunlar önemli değil" dedi.

Peki, bu konuyu kim üstüne alınacak şehrin hangi büyüğü;işte size bir hatırlatma çok eskilerden değil,tarih 11 Mayıs 2008 TFF lig-a şampiyonluğunu kazandığımız Altay maçının ardından İzmir Atatürk stadyumundan bir hatır



Sayın başkan, belki de duymak istemediğiniz bu çağrı sizedir, bu şehre, bu camiaya, bu takıma karşı bir sorumluluğunuz var, ben bu durumu tamamen size fatura ediyorum, benim işim değil diye sıyrılmak bu vebali sizden alıp götürmüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder